Op vrijdag 15 november 2024 organiseren we i.s.m. Litserborg de vierde Recycle Sint in de gemeente Sint-Michielsgestel.

Duurzaamheid mag ook leuk zijn. Daarom is er Recycle Sint. Dat is niet alleen een groen initiatief, maar ook nog eens hartstikke gezellig, slim en -niet onbelangrijk- goed voor de portemonnee.

Waarom zou je elk jaar alles nieuw kopen als je ook kunt ruilen en tegelijkertijd die ontiegelijke speelgoedberg in je huis verkleint? Recycle Sint wil dat zoveel mogelijk families meedoen en speelgoed een tweede leven geven op de speelgoedruilmarkt. Het is dé manier om het Sinterklaasfeest duurzaam én voordelig te vieren.

Wil je komen naar de Speelgoedruilmarkt? Sprokkel dan snel alle spelletjes en speelgoed bij elkaar waar jouw kind niet meer naar omkijkt en breng ze mee. Want daar kan een ander kind heel blij van worden. En jouw kind wordt weer hartstikke dolgelukkig met het nieuwe speelgoed van een ander. Mooi toch?

SPELREGELS:
-Neem je speelgoed mee dat in goede staat, netjes en schoon is (maximaal 1 doos of shopper per persoon !!!);
-We nemen GEEN KNUFFELS aan;
-Voor elk stuk speelgoed dat je inbrengt, mag je iets anders mee terug nemen;
-Het mogen echt vintage items zijn, maar ook spullen waar nauwelijks mee gespeeld is;
-Alles wat overblijft wordt aan een goed doel geschonken.

Inleveren van het speelgoed kan tussen 18.00u en 19.30u.
Ruilen van je bonnen gebeurt tussen 19.30u en 20.30u.